ADEM KENAN

TaaPunaT

Sen bana bakma,
Ben senin baktığın yerde olurum..

25 Ekim, 2009

Üstad



"Open your eyes and look within.
Are you satisfied with the life you're living?

En mutsuz anımda bile mutlu olmamı sağlayacak ve
tebessüm ettirecek 3 basit şey var.
  1. Kedi
  2. Limonlu Çay
  3. Bob Marley
Asi bir insan olduğumdan mıdır bilinmez ama asilikle
özdeşleşmiş şeylerle kendimi bağdaştırırım.
Asi derken basit manasında isyan eden değil tabiki.
Bir şeyleri değiştirme çabasında olan
ama bunun için kendine has yöntemler çizebilen birisi manasında.
Bob Üstad kendi uslubu, tarzı ve
hayat felsefesiyle idolum olmustur.
Bu bağlamda ben asiden çok asici olmaktayım.
Elimde sigara üstadımla konuşurum geceleri odamın duvarında
yansımasını izleyerek. Keşke diyorum az içseydin
şu mereti de kalsaydın bugunlerimize. S
eni geç tanımak yetmiyormuş gibi
erken kaybetmek çok kötü be üstadım.

Go to:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sessizlik

Ve bir garip ademoğlu..

Etiketler

ORTAK

Etiketler

Kitaplar

  • Karıncalar
  • SEMERKAND
  • Kürk Mantolu Madonna
  • Veronika Ölmek İstiyor
  • Red Tent

Tiger

Tiger

Hakkımda

Fotoğrafım
Paramparça Aşklar ve Köpekler...