ADEM KENAN

TaaPunaT

Sen bana bakma,
Ben senin baktığın yerde olurum..

21 Aralık, 2009

Careless Whisper - George Michael

Careless WhispereBazı şarkılar vardı hani içini acıtır.. Üst üste yak be oğlum bir cigara daha dersin.. ve karanlıklarda sürüklenirsin o gece boyunca.. al sana işte öyle bir şarkı ademoğlu.. Derinliklerden gelen bir sestir bu.. yüreğinin sesiyle katlanıp gün yüzüne çıkan.. Bir şarkıdır kendini ifade etmeyi kolay bulduğun..Söze ne gerek üfle sigaranın dümanını ışıksız odanın gökyüzüne.. elbet bir rüzgar olur düşüncelerim ve gider benden öteye.. katılır başka düşüncelere.. Ve en önemlisi bence, senin onu düşündüğünü onun bilmediği zamanların şarkılarıdır bunlar.. Vesselam öyle işte.. Her güzel şey bitermiş, bunu bilirdimde her güzel şeyin ne zaman biteceğini bir türlü kestiremezdim.. Az mı oldu çok mu diyemiyorum.. En iyisi yetti bu kadarı da demektir =) Vesselam.. Her vesselam deyişte bir şey anlatmak istiyor ya insan, buna da uyuzum işte =)

5 yorum:

  1. aa evet, bana da oluyor oyle :D naber ;)

    YanıtlaSil
  2. ilginç olansa beni her yerden silmesiydi.

    YanıtlaSil
  3. yaaah, yorumumu niye yayinlamiyorsun :/ hıh.

    ;)

    YanıtlaSil
  4. Öncelikle, Elvan'cım ( bu sahiplenmeye dil anlatımında bile izin yok, kesme işareti uygunmudur bilemem, o yüzden Hansel olarak telaffuz etmek istiyorum) silsem seni buralarda işin ne=)

    YanıtlaSil
  5. Gülcan buraların yabancısıyım, walla yeni gördüm yorumlarını..

    Herkesin gecelerle özdeşleştiği anları mevcuttur kannımca, ve herkes geceleri sahiplenmek ister. Bundandır sana böyle oluyor olması=)

    YanıtlaSil

Sessizlik

Ve bir garip ademoğlu..

Etiketler

ORTAK

Etiketler

Kitaplar

  • Karıncalar
  • SEMERKAND
  • Kürk Mantolu Madonna
  • Veronika Ölmek İstiyor
  • Red Tent

Tiger

Tiger

Hakkımda

Fotoğrafım
Paramparça Aşklar ve Köpekler...