ADEM KENAN

TaaPunaT

Sen bana bakma,
Ben senin baktığın yerde olurum..

08 Aralık, 2009

Voltron (Türkçe dublajlı açılış, TRT)

Voltrooonnnn=)



Ve büyüdük.. Ama büyüdükçe geçmişimizde büyüdü.. Ardımıza takılan hatıraların sayısı da arttı.. Ve büyüdük.. Biz büyürken içimizde hiç büyümeyecek bir çocukta büyüttük.. Biz geleceğe yönelirken o hep geçmişe doğru gitti.. Eski zamanlarımızın bir anısı çarptığında gözümüze kah hüzünlendik, kah neşelendik, kah ağlayasımız geldi.. Ve çoğunlukla da ah çektik vah dedik..

TRT de izlediğim bir çizgi film vardı, tırtıllar falan.. Yıllardır hep çocukluğumun siyah beyaz görüntüsü olarak canlandı zihnimde.. Voltran da benzer işte.. Nice sabahler herkesten önce uyanıp pazar sabahlarında kitlenirdim Voltran izlerken.. Hey gidi günler..

Ha ben voltran ın nesi oluyordum???
Hep sağ kolu =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sessizlik

Ve bir garip ademoğlu..

Etiketler

ORTAK

Etiketler

Kitaplar

  • Karıncalar
  • SEMERKAND
  • Kürk Mantolu Madonna
  • Veronika Ölmek İstiyor
  • Red Tent

Tiger

Tiger

Hakkımda

Fotoğrafım
Paramparça Aşklar ve Köpekler...